Belasting aangifte voor 2017

Leuker kunnen wij als helpdesk van BVG Peelland het ook niet maken.
Maar wij maken het voor u wel gemakkelijker door de aangifte voor u te doen.

Hoe dan?
Vanaf 1 maart 2018 kunt u weer bij ons terecht voor hulp bij uw aangifte. Om dit goed te kunnen doen verzoeken wij u om tijdig contact met onderstaande personen op te nemen. Dit in verband met de korte tijd, dat er aangifte gedaan kan worden.1 mei 2018 moet namelijk uw aangifte binnen zijn. Na een afspraak gemaakt te hebben kunt u uw papieren (gegevens zie hieronder wat heeft u nodig) afgeven en dragen wij zorg dat uw belastingaangifte gedaan word.
NB: Dit is dus anders dan andere jaren! U brengt de benodigde papieren nu aan huis.
Als uw aangifte klaar is word u gebeld om uw papieren en aangifte weer op te halen.

WAT HEEFT U NODIG VOOR HET DOEN VAN EEN JUISTE AANGIFTE

  • Uw digiD Code om in te loggen op uw belastingsite
  • Jaaropgave van uw werkgever of uitkeringsinstantie.
  • Uw burger service nummer, dit kunt u vinden in uw paspoort of identiteitskaart.
  • Persoonlijke gegevens (naam, geboorte datum, adres)
  • Belastingaangifte 2016
  • Jaaroverzicht van uw bank.(lopende rekening, spaarrekening, evt. hypotheek)
  • Heeft u een eigen huis, graag WOZ-waarde (laatste meenemen, krijgt u van de gemeente)
  • Rekeningen van uitgave i.v.m. ziekte, bijvoorbeeld medicijnen die u zelf heeft betaald omdat deze niet vergoed werden door het ziekenfonds of extra uitgaven vanwege uw handicap, extra reiskosten enz. 
  • Overzicht PGB wat u heeft uitbetaald gekregen, omdat u bijv. voor uw partner of kind zorgt
  • Voorlopige teruggave belastingdienst wat u per maand kreeg in 2017

U kunt hiervoor een afspraak maken met: 

Bert Bronstein                      Tel. 0493-310061     info@bvg-peelland.nl  

Omdat het steeds drukker wordt bij het invullen van de belastingpapieren zijn we op zoek naar leden die hierbij willen helpen.
Neem hiervoor contact op met een van de bestuursleden.